טיפולים

להרוויח את הדמיון ושוני בין רייקי ועיסוי

רייקי ועיסוי שניהם מערכות של ריפוי טבעי המתמקדות באנרגיה בגוף, והיום עיסוי רייקי הוא טיפול נפוץ ויעיל.

אישה מקבלת עיסוי רייקי
אם אי פעם היה לך עיסוי גדול, אתה מבין איך אתה יכול להרגיש גם רגוע ונמרץ באותו הזמן. הדיכוטומיה לכאורה זה של רגשות מאפשרת לך את ההרגשה הזאת של רווחה כי עיסוי משחרר את השרירים, מגביר את החמצן ואת זרימת דם בכל הגוף, ומעודד את הזרימה החופשית של אנרגיות של הגוף עצמו, או "צ'י".
טיפולים בדומה לאלו ניתן לעשות אצל מטפלת הילינג במרכז


למצוא בית ספר
אמנות הריפוי היפנית של רייקי יש מטרות למעשיות דומות להגביר ולשחרר את זרימת אנרגיה לא מאוזנת בגוף. אבל בעוד שהעיסוי הוא נמרץ יותר ומפעיל את השרירים, רייקי משתמש רק במגע ולפעמים רק הקרבה של ידיו של המרפא לחלקים מסוימים של הגוף, תוך שימוש ב12-20 תנוחות ידיים שנקבעו, בהתאם למסורת האימונים. היום יש טיפול היברידי, המכונה עיסוי רייקי.

בעוד עיסוי הוא אחת הצורות העתיקות ביותר של טיפול רפואי, נרשם לראשונה בסין לפני יותר מ -2,000 שנה, רייקי הוא תרגול שפותח לאחרונה, שהומצא בשנת 1922 על ידי ד"ר מיקאו אוסואי, בודהיסטי יפני. הוא נתן טיפולים ועבר את הכשרתו לדור של כ 16 מאסטרים, שהמשיכו לתרגל וללמד אותו לאחרים כפי שאוסואי רייקי.

הבדל בין רייקי ועיסוי אימון

כדי להיות מטפל בעיסוי מורשה, עליך להשתתף בקורס עיסוי מוכר ולקחת קורסים מקיפים, הכוללים בדרך כלל אנטומיה, פיזיולוגיה וקורסים אחרים, בנוסף לטכניקות עיסוי. בהתאם לתכנית, תוכניות אלה יכולות לקחת בין שישה חודשים לשנתיים. במדינות רבות, אתה חייב גם לעבור בחינת הסמכת עיסוי כדי להיות רופא מורשה.
למידע על דמיון מודרך תרגילים כנסו פה
רייקי, לעומת זאת, אינו מורשה על ידי כל הנהלת מדינה, אך כמה ארגונים החלו להקים קריטריון לאמנות ריפוי חדשה.ועדת רישוי רייקי למאסטרים ומרפאיםלמשל, קראה לסטנדרטים מחמירים של הכשרת רייקי, וכינויי פרסים למרפאי רייקי, מאמנים, אדונים ומדריכים.הרמות הנמוכים ביותר ייקחו בערך יום או יומיים של אימונים, והרמה הגבוהה ביותר יכולה לקחת שנים כדי להשיג.